četrtek, 21. maj 2015

JUST DO IT! Fear is only temporary, but regret...regret lasts forever!




Dva meseca nazaj sem se znašla na neki prelomni točki. Morala sem se odločiti, ali si zares želim poskusiti narediti nekaj, kar me navdaja s strahom in dvomi. Bolj kot sem se izmikala odločitvi, bolj me je grizlo v prsih. 

»No, kaj boš naredila zdaj?« me je grizel moj notranji glasek. Najraje bi ga butnila ob steno in zakričala nanj naj mi da že mir. Ne, nisem najbolj prijazna do same sebe. Vendar to moje podzavesti niti malo ne gane. Z neverjetno potrpežljivostjo čaka, da se pomirim in odločim.
To včasih malo traja. Uspelo mi jo je ignorirati kakšne dva tedna, potem pa sem je imela dovolj. »Dobro,« sem ji rekla, »kaj točno želiš, da naredim?«
»Tisto, kar si želiš,« mi mirno odgovori in najraje bi jo poslala nekam. Seveda, želela je, da naglas priznam svoje želje, čeprav so se mi zdele nesmiselne. Jezno sem jo pogledala in ji skušala razložiti, da si ne morem privoščiti razmišljati na takšen način. Brezposelna sem, brez posebne vizije v življenju, s tisočimi željami! Ne morem se kar odločiti in delati stvari, ki si jih želim! Vsi mi pravijo, da včasih nimaš izbire in je potrebno narediti nekaj, kar ti ni všeč!
Moja podzavest je na vse te moje izgovore samo odkimavala z glavo. »Kje pa piše, da si primorana delati nekaj, kar ti ni všeč? Obstaja kakšno posebno pravilo, kako živeti življenje?«
Cela dva tedna sem razmišljala o tem ter se spraševala naslednje: Je narobe, da si želim toliko stvari naenkrat? Kaj si bodo o meni mislili drugi, če bom želela uresničiti določene ideje? Da sem nora? Egoistična? Da imam glavo v oblakih?
Ne glede na to, kako delam na sebi, se še vedno preveč obremenjujem s tem, kaj si o meni mislijo drugi. Ampak zdaj se znam pri tem vsaj malo brzdati. Hitro vzamem v roke knjigo Dobre vile Maje, da spet najdem svoj notranji kompas. Ponovim si nekaj pozitivnih misli. Skušam spustiti dvome. In ob vsem tem prevrtim še film svojega življenja, kam so me pripeljali strahovi in dvomi. In vedno dobim enak odgovor: Nikamor in nikoli v tisto smer, v katero sem si želela. Vedno so bili ovira do moje sreče in notranjega miru. Zakaj bi jih sedaj poslušala?
»Dobro,« sem sklenila, »vem, kaj moram narediti.« Moja podzavest je skakala od veselja. Nad svojo odločitvijo nisem bila tako navdušena kot ona, ampak vedela sem, da moram poskusiti. Lažje živim z dejstvom, da sem nekaj poskusila, kot pa z obžalovanjem. V drugem primeru bi imela še več prepirov sama s seboj.

In tako sem sprejela naslednje odločitve: Izkoristila bom svoje talente. Če si nekaj želim narediti, bom to tudi naredila. To bo postal moj novi moto. Just do it, pravi Petra Škarja, in točno to tudi nameravam. Če želim risati in svoje slike deliti s svetom, jih bom. Če želim pisati, bom pisala. Če želim iti spet nazaj v šolske klopi, bom šla.

Od tega je minilo dober mesec in tako zelo sem vesela, da sem premagala svoje strahove! Objavila sem svojo novo umetniško stran, prijavila sem osebno dopolnilno delo, začela sem več pisati, spet sem se vključila v program prostovoljstva, vpisala sem se v Veliko šolo superživil. In kar naenkrat so se začele stvari postavljati na svoje mesto. Dobila sem prve ponudbe za delo, na račun sem dobila potreben denar za veliko šolo superživil in kar je najbolj pomembno, bila sem srečna. 

Včeraj sem prišla s prvega srečanja Velike šole superživil in skoraj me je pobralo od sreče, ko me je v učilnici pričakala debela skripta opisov vaj in uporabe superživil. Zadnje leto spoznavam, kako veliko bogastvo je v tem, da se lahko učim. Karkoli že. Predvsem pa stvari, ki me zanimajo. 

Požirala sem Savinine besede in nisem bila edina, ki je vsrkavala njeno znanje s takšnim navdušenjem. »Morale bomo malo potegniti,« je rekla, ko smo bile skorajda na polovici. Ko je minilo še zadnjih pol ure, sem morala vmes fantu poslati sporočilo, da bom prišla domov še malo kasneje. Podaljšale smo še za pol ure. Mogoče je krivo to, da smo bile v skupini same ženske. Kar naenkrat je bilo potrebno povedati še to ali ono in potem še nekaj, kar je bilo izrednega pomena.
Počutila sem se kot otrok in si zapisovala vse, kar sem slišala. Ko je Savina povedala, da bomo morale napisati seminarsko nalogo, sem bila navdušena. Pogrešala sem predavanja, učenje in pisanje domačih nalog. Pogrešala sem tisti občutek, da počneš nekaj smiselnega.

Naslednji teden me čaka drugo srečanje in še bolj poglobljeno učenje o uporabi superživil. Do takrat pa bom svoj čas preživela tako, da bom vikend preživela z mladostniki na mladinskem taboru in držala pesti, da mi ne bodo pobrali vseh živcev. Narisala bom kakšno sliko in po dolgem času spet objavila raztreseno dolgo pisanje na svoj blog. Kar naenkrat se mi zdi, da se mi dogaja toliko stvari hkrati, da nimam časa razmišljati o ničemer drugem, kot pa o sebi! To najbrž pomeni, da se veliko ukvarjam sama s seboj. 

Lahko si mislite, da se stvari ne lotevam na pravi način. Ampak, kdo v resnici ve, kako je potrebno živeti svoje življenje? V tem letu sem spoznala, da je življenje preprosto prekratko, da bi se ukvarjala s takšnimi stvarmi. Ko bom enkrat ležala na smrtni postelji, nočem razmišljati o tem, česa vsega nisem poskusila. Razmišljati želim o tem, kako zelo sem hvaležna za vse, kar sem lahko naredila in se naučila. Tako se bom lahko še takrat smejala sama sebi, kako sem kegljaško kroglo poslala še proti nepripravljeni stezi kegljev. In ko me boste postrani pogledali, se bom lahko samo nasmehnila in rekla: »Dolga zgodba.« .



0 komentarji:

Objavite komentar

 

Lily's secrets and dreams Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template